Rafaelli selam kızlar , 33haftamdayım bebek ters geliyor( 2cı gebelik ilkinde normal dogumdu, 2 ci bebek donmezse sezeryan olucam🌝korkum cok, ama hamilelikde ileride gidiyor 34 -35,dr 10gun beklememi soyledı kesın karar icin sizcce döner mi ???
User658383839 Rafaelli 36. Haftadayim hâlâ dönmesini bekliyorum 🥲🥹 benim bebeğim de ters geliyor bu zamana kadar da hep tersti
Rafaelli User658383839 İnşallah doner, bendede hamilelik 1 2 hafta ileride gittigi için 10gun beklemem gerek sonra tekrar kontrol dr eyer bir fark hissedersem bıraz daha beklerız dedı , sizde durum nasıl ?
User658383839 Rafaelli inşallah.🌸 şuan da nst ye bağlıyım doktorum tekrar bakicak ultrason ile bunda da ters derse fazla bir ümidim kalmıyor artık 🥲
Esum48 Rafaelli yo ben en basindan sezaryen istiyodum zaten bahane oldu 🤣 spinal oldum sadece icim bi hos oldu o islemleri hissediyosun cunku sonra toparlanmak zor elbette ama ben hep normal dogumdan korktum. Yaninizda kalcak biri varsa hic zor degil 🥰
Kvsr46kvsr Benimde ilk normaldi , ikinci dönmediği için sezaryen oldum. Son dakikaya kadar bekledim döner diye ama yeri daralınca dönmesi zorlaşıyor. Açılmam olunca acil sezaryene almışlardı. Şimdide üçüncüye hamileyim buda mecburen sezaryen 😒 bol yürüyüş yapın dönmesi için
babyackgz Kvsr46kvsr benimde aynı şekilde oldu şimdi 3.bebeği istiyoruz araları ne kadar olacak sezaryenlerin acaba
Rafaelli Kvsr46kvsr kac kilo oldugununda önemi varmi acaba , bende hafta buyudukce yerinin daraldıgını düşünüyorum, onumuzdekı hafta kesinleşicek bakalım artık, cok teşekkurler
babyackgz Rafaelli benim ilk doğumum normaldi 2.doğumum sezaryen oldu aynı sebepten daha vaktiniz var doktorlar dönebileceğini söylüyor
Rafaelli babyackgz onumuzdekı hafta tekrar kontrole cagırdı, bakalım bır fark gormezse eyer yine bekleticekmi acaba
Kvsr46kvsr Rafaelli kilosu hakkında bi bilgim yok, ama ben kesin sezaryen olucam ve son dakikaya kadar beklemek istiyorum. O geleceği zamanı biliyor sonuçta , bir gün erken bile alınması beni üzüyor sanki