Ancel Mrb le son adet tarihim 7 Şubat test yaptım silik çizgi çıktı ama adet sancısı gibi ağrım 3 4 gündür var acaba dış gebelik mi başından dış gebelik geçen var mı acaba nasıl belirtileri oldu netten baktım baya yazıyordu
Ozlmm5 Orda yazan herşeye inanma benimde ilk haftalarda adet ağrısı gibi ağrılarım vardı belim de ağrıyordu ilk haftalarda normal