prensesafra1_ Bu değer yüksek çıkmış? Kötü bişey mi yarın doktora gideceğim. Bebeğe bi zararı olur mu çok endişe ettim
gzde3535 canım daha önce bu hastalıgı geçirdiğin anlamına geliyo yani bu hastalığa bağışıklığın var demek sıkıntı yok
prensesafra1_ gzde3535 ayy gerçekten mii evde köpeğim var iç dış yaptırıyorum sürekli ama o kadar korktum ki ağlayacağım neredeyse.
Durumay1 Canım o bende de yüksek o enfeksiyon geçirmiş kişilerde bağışıklık olduğunu gösteren önemli bir antikor türüdür deniyor
prensesafra1_ gzde3535 çok teşekkür ederim internette körlük sağırlık herşey yazıyor kalbim ağzıma geldi vallahi içimi ferahlattınız sağolun🙏🌸💖
prensesafra1_ gzde3535 sizin ıgM de pozitif miydi çümkü benim öyle çıkmış bi önceki kan testinde ondan dolayı doktor ıgG istemiş
gzde3535 prensesafra1_ ıgmm pozitif değildi ama sizin Eğer IgM de pozitifse, bu enfeksiyonun yakın zamanda geçirildiğini veya aktif olabileceğini gösterebilir.
prensesafra1_ gzde3535 yakın zamanda bi hastalıkta geçirmedim neden böyle oldu bilmiyorum yarın gideceğim doktora