BusraUfuk Merhabalar , bebegimin odasi icin normal buyuyen yatak aldim , ilk 6 ay 1 sene kullanabilecegim kucuk yer kaplamayan anne yani besik oneriniz varmi . Yatak odam dar oldugu icin minimal birsey olsun istiyorum . Odadan odaya tasiyabileyim hemde .
Sedset BusraUfuk bende de aynı durum var diye joie kubbie sleep park yatak aldım ebatları normal park yataklara göre daha küçük beşik olanlar biraz kullanışlı gelmedi aşağıya doğru büyümüyor ve bebek bir zaman sonra ayağa kalkmaya çalışırsa tehlikeli olabilir diye düşünüp bu yatağı aldık
seydabal_60 BusraUfuk ben trendyoldan aldım bambigo beşik yaz çıkıyor kenarları oval beyaz renk harika duruyor 😊
selly2525 Chicco Next to me magic aldım. Daha bebek doğmadı ama şimdiden pişman gibiyim biraz takır tukur bi beşik bence onu eleyin şimdiden. bakınırken joie roomie glide arasında kalmıştım renginden dolayı elemiştim ama sallanışı falan aşırı hafifti yağ gibi kayıyordu ve çok kaliteliydi aklınızda bulunsun keşke onu alsaydım