üzülmeyin çok da az değil kilonuz hatta bence normal kii … Ben de az önce doktordan geldim.. 30+3üm fakat bebeğimin 10 gün kadar önden gittiğini ve biraz dikkat etmem gerektiğini söyledi.. ama ben son bi ay zaten dikkat ettim ve kendim kilo almadım, bebek almış.. kilosu şuan 1900 dedi erken doğuma sebep olabilir dedi… yaşayan var mı acaba normal mii ? Doktoruma sordum 30 hafta kaç kilo olması gerekiyor diye 1500 falan dedi.. yani doktorlar aynı haftaya farklı kilo söylemişler aslında korkulacak bi şey yok gibi çünkü anladığım kadarıyla değişkenlik gösteriyor