Duruxxx Meryem345 gebelikten 1 ay önce başlamıştım başladığım ayda hamile kalmıştım her gün 100 mg coraspirin kullanıyordum
Duruxxx Meryem345 34. Haftayım başından beri sıkıntılı bir hamilelik geçirdim ama yarım tahinli olduğum için coraspirinle alakalı bir durum değil
Meryem345 Duruxxx benim kan pıhtılaşmam var homozigot ve heterozigot çıktı ikisi de sizde bu durum oldu mu peki
mucizemom8 Meryem345 hangi genler de acaba benim de var bende kullanıyorum çor aspirin günde bir tane
Meryem345 mucizemom8 homozigot ve heterozigot çıktı bazılarında sadece bitanesi cikiyormus bazılarında ikisi de