Kızlar cumartesi günü şiddetli sancılarla hastaneye gittim doktor ciğer geliştirici yapıp serum vererek durdurdu eve döndük o günden beri ara ara sancı oluyordu normal dediler bu sabah bacak ağrılarım vardı şimdi de yine şiddetli sancılanmaya başladım belden aşağı uyuşuyor ama su gelmesi olmadı nişan geldi mi anlamıyorum cumaresti açıklık baktıkları için ara ara kanamam oluyordu sizce gitmelimiyim bekliyim mi biraz daha duşa girdim çıktım hafifler gibiydi yine başladı