30+6 bende gebelik şekerim yüksek dengeli besleniyorum yüksek olmasaydıda tutmazdım zaten küçücük bebeği saatlerce aç susuz bırakmayı asla doğru bulmuyorum dindede bu konuda zorunluluk yok arkadaşlar bebeğinize bir şey olursa çok pişman olabilirsiniz keşke tutmasaydım diyerek