Kızlar merhaba evde 2 güne bir test yapıyorum koyulaşma oldu mu olmadı mı diye son adet tarihim 27 Ocak.


Üstte ki pazartesi günü yaptığım alttakini bu sabah yaptım. Yeteri artış olmadı mı acaba yine testler aynı çünkü kimyasal mı diye korkuyorum. Acaba bu testler belli bi değere kadar aynı mı gösteriyor bilgisi olan var mı ?