Devlet takipliyim..
Benimde yaşımdan dolayı riskli cıktı..
Riskli gebelik yani perinatoloji bölümüne yönlendirdi doktorum..
Ordaki doktorda, bu testler net sonuc vermez dedi ama yine istersen amniyosentez yaptır ama onunda düşük yapma riski var yani her türlü herseyin riski var dedi.
Gebeliği sonlandırmak istersen eğer böyle düşüncen varsa amniyosentez yaptır dedi.
Baya konuştu yani benimle..
Detaylımı olmamıştım önce detaylını ol ona göre yine konuşurz dedi ve ben detaylımı oldum sonra kendiside baktı perinatoloji bölümü ama bebekte sıkıntı cıkmadı.
Yani olacağı varsa her türlü hersey olur.
Riskli cıkıp sağlıklı doğanda var hiç riski olmayıp sağlıksız doğandan var..
Yani hersey Allahtan.
İçinizi ferah tutun..
Detaylınızı olun orda daha net belli olur hersey.