Busranur2861 canım korkma hiç kaç çıktı değerlerin? Benimde var gebelik şekerim 24.haftada çıktı şuan 36 haftaligiz diyet yapıyorum 24ten beri, evde ölçüm yapıyorum doktorum cihaz yazdı 15 günde bir endokrin ve diyetisyene kontrole gidiyorum. Eğer diyetle düzene girerse değerlerin normal çıkarsa insülin kullanmazsin. Benim diyetle düzene girdiği için kullanmıyorum. Hamur işi kızartma beyaz ekmek tatlı şeker içeren şeyler paketligıdalar tüketme zaten doktorun diyetisyene yönlendirir seni canım o gerekeni söyler yediklerine ictiklerine dikkat etmen gerekicek doğuma kadar