NidaA canım benim Allah sana nasip ettiyse ve bebeğin sağlıklı ise verir. Ben 6 haftalık hamileydim öğrendiğimde. Bende deli gibi koştum oynadım bisiklete bile bindim. Yatak odamı taşıdım çok şükür birşey olmadı 37 haftalık olduk. Bebeğimde sağlıklı gözüküyor.