Yenigebes Bu yolculuğun sonuna geldik hem heyecanlı hem üzgünüm ufaktan tedirginlik korku başladı sezeryan olacağım tavsiyelerinize açığımm kızlarr
teacherandmom_ Yenigebes Haftanız nedir☺️ Ben de haftaya pazartesi sezeryan olacağım inşallah, 17 Martta. 38+2 olacağım o gün☺️ Şu an 36+4’üm
elifbusra13 Yenigebes benimde pazartesi doğumum var 38+1 oluyoruz korku heyecan sevinç hepsi bir arada 😊 ikinci sezeryanım sormak istediğin bişey olursa yardımcı olurum
egeniinannesii Yenigebes yarın 38+0 ım kontrolüm var sezeryan olursa muhtemelen pazartesi alır☺️ gerçi bana karar vermem için süre tanıdı doktorum normal veya sezeryan konusunda.. yarın kararımı açıklayacağım bilmiyorum ne düşüneceğimi şaşırdım herkes farklı şeyler söylüyor ve ilk gebeliğimm
Silaozbay Yenigebes bende pazartesi doğuruyorumm doktorum sabah 7 de gel acilden yatışını yap dediii heyecan var bendede
Yenigebes teacherandmom_ bende tam 38+2 de oluyorum şuan 37+4 üm bugün son kontrolümüz vardır. İlk mi sizin
Yenigebes elifbusra13 Bende 38+2 aynı gün geliır bebişler benim ilk açıkcası korkmam diyordum ama şimdi korkum var doktorumla tam detaylı konuşamadım direk bayıltsınlar isticem. Birde siz çıkınca karnınızı sarmışmıydınız korse vs
teacherandmom_ Yenigebes Pazartesi benim de son kontrolüm var 37+2de☺️ Tam 1 hafta sonrası doğum işte, bakalım🥰 Benim 3. sezeryanım olacak. Bir oğlum bir kızım var, ikinci oğlum geliyor🌸
elifbusra13 Yenigebes ilk çıktığınızda saramıyosunuz belli bi süre geçmesi gerekiyo mesela ben bir hafta sonra kontrole gittiğimde doktorum çok aşırı olmıcak şekilde korse kullanabilirsin demişti
Yenigebes egeniinannesii hayırlısı olsun inşallah benimde ilk bebeğimiz ilerden gidiyor suyu fazla gelmeye hiç niyeti yok yaptığım sporlar hurmalar ananaslar hiç bir işe yaramamış 1 cm bile açıklık yok 2 kez muayene etti doktorum son çare sezeryana yöneldim kendi isteğimle çünkü vücudum taşımıyor artık
Yenigebes Melo_mom1 ayy hadi inşallah ameliyata girerken aklınıza düşerse yazın benim doktorum gün içinde alırım ama ne zaman alırım belli değil dedi saatiniz belli mi
slnalknt bizim de yüksek ihtimalle pazartesi günü sezaryenimiz olacak 38+1 oluyoruz son kontrol cuma günü netleşmiş olacak her şey çok heyecanlıyım bir o kadar da korkuyorum ilk gebeliğim inşallah çok güzel sağlıklı geçer hepimizinki dua edelim birbirimize🌸
Yenigebes slnalknt dualarımızı eksik etmeyelim 🙏🏻🫶🏻 Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah girdiğimizle çıktığımız bir olsun dikişlerimiz güzel olsun. Bende heyecan yerini biraz stres biraz korkuya bıraktı