Kızlar 32. Hagta agrım var dedim doktor alttan muayene etti riski var mıdır ya korkuyorum herkes allatan muayene ettirme dedi ama acılma var mı diye doktor bakması gerektigini soyledi alttan muayene edilip sorun yasayan var mı bu haftalarda acaba su an cok endiseliyim