Merve1602_ ben kullanıyorum tsh değerim yüksek çıktı yavaş çalışıyormuş ama bana yetiyormuş. Doktoruma gebelik düşünüyorum demiştim yarım içilecek şekilde bir ilaç yazıp 1 ay sonra tekrar gel dedi. 1 ay sonra gittim yine gebeydim o ara ve doktor ilacımı tama çıkarttı. Bebekler anne karnında tiroit üretemiyorlarmış bu yüzden hormonu anneden alıyorlarmış. Yani hamilelikte mutlaka ilacının kullanılması lazım bebek için