Elifcelk Tam 41 hafta olduk miniğim kendi gelmek istemedi yatışım yapıldı suni sancı alicam dualarınıza talibim ilk doğumum çok korkuyorum beni ne bekliyor bilmiyorum endişeliyim rabbim hepimize hayırlı güzel doğum nasip etsin🤲
CaglaBaykus Elifcelk ayy hadi inşallah ❤️ benim de 40+4 kontrolum var bugün Hayırlısıyla kucağına almak nasip olsun
Annekuzusu06666 Elifcelk hayırlı doğumlar olsun Rabbim bi avaz’da kurtarsın inşallah 41+5 de oğlum için seninle aynı saatte yatışım yapılmıştı o an gözümün önüne geldi 💕banada dua edermisin 8 haftalık hamileyim inşallah bizde sağlıklı sıhhatli kavuşuruz
Tugceelanaz Elifcelk Sağlıkla gelsin kendine ve bebeğine güven asla pes etme . Sancın geldikce ıkın . İnşallah kolay su gibi bir doğumun olur 🌸
Bzm Elifcelk size önerim sancılar artınca sıcak su ile belinizden aşağı yıkayın o aşırı iyi geliyor ben epey su altında beklemiştim.
nurkarakass Elifcelk Allah yardımcın olsun inşallah. umarım ikinizde sağlıklı bir şekilde kavuşmuşsunuzdur 🥺