Semsi_nur Arkadaşlar dün çatlatma iğnesi yaptım kendimi doktor tavsiyesiyle bu son normal yolla tedavim nisan ayında aşılama olacak eğer bu sefer de olmazsa ilk defa çatlatma iğnesi kullandık
Eda42_ Semsi_nur Canım niye olumsuz düşünüyorsun ki inşallah olumlu sonuç alırsın yumurta kaç taneydi
ozlemsn Semsi_nur benimde iki yumurtam vardı sağ tarafta 19-20m doktor ikiz olma ihtimali bile var dedi morelini sakın bozma bende iğne vurulalı bugün 10. Günüm
Semsi_nur Semsi_nur benim yumurtam bu bak ikiside yan yana ben her ay iki yurta oluyor sade bazı aylar bı yumurtam oluyor
ozlemsn Semsi_nur tamam işte ikiz ihtimali yüksek oluyormuş böyle olduğunda inşallah tutar hepimizin🥰♥️
ozlemsn Semsi_nur aynı bizede öyle dedi ve ben bu ay adet geçikmesi olmadan ne test yapıcam be kan vericem 14 martı bekliyorum bakalımmmm
Semsi_nur ozlemsn inşallah cnm doktorda öyel diyo ikiz olma ihtimali var diyo normalde kadindlar heray bı yumurta yumumurtla
Semsi_nur ozlemsn iňsallh hayirli sonuç alırsın cnm ben şuna vermem zaten çatltma iğnesi yaptım oyüzden beklicem adet gecikmesinini