Gzmel Kızlar en son pazartesi gittim 32 haftalık muane sonrasi benimde acelem vardı sormak aklıma gelmedi doktorda söylemedi sizce iki hafta sonrami yoksa 3 hafta sonra mı gitsem acaba muaneye
DENIZ_55 Gzmel bana 32 haftada 2 hafta sonra gel dedi bende oyke yaptim suam 34 haftalıgim bugün muane oldum birazda riskligum haftaya gel tekrar dedi haftaya gidecem tekrar 37 haftadada dogumu başlatacağız
babyUras_ Gzmel gittiğiniz hastaneye ve doktora bağlı . Beni hep 4 hafta arayla çağırdı . 32de gittim 36 cağırdı . Daha yeni 2 haftaya düşürdü 😊
DENIZ_55 Gzmel benim erken doğum riskim var benim ağrılarım arttı bugün çok güzel ilgilendi detaylı bakti hersey normal haftaya tekrar gel 37 alacam s3ni fazla bekletmem dedi
babyUras_ Gzmel valla devlet hastanesi olduğu için bu sekilde cağırıyo heralde 😅 elinden gelse doğuma gel sadece diyecek 😅
DENIZ_55 Gzmel evet sezeryan normalde 38 düşünüyorduk bugün ağrım çok olduğunu diyince 37 alirim zaten seni dedi