Merhaba ikiz anneleri gebelik zehirlenmesi nedeniyle 33+6 da çift yumurta ikizlerim doğdu. Yoğun bakımdalar birisi 2300 doğdu şuan 2100 gram birisi 1600 doğdu şuan 1470 gram çiğer geliştirici iğne olmuştum küçük olan bebeğim kendi başına nefes alabiliyor ama büyük olan bebeğim alamıyor tüplerle nefes alıyor 5 gün oldu yoğun bakımdalar durumları aynı doktor küçük bebeğime anne karnında ne kadar stres yaşadıysa savaşçı çıktı dedi adını savaşçı koymuşlar büyük olan bebeğime nefes alırken çok yoruluyor tekrar ciğer geliştirici iğne yaptım dedi izleyip bakıcaz dedi.
Eve geldiğimden beri ağlamadan duramıyorum içim paramparça heran kötü birşey olucak diye kafayı yemek üzeriyim benle aynı durumla olan anneler var mı destepe ihtiyacım var