duygusuz__01917722 önce ki regl tarihim 5-7 şubat falandı bu ay reglime 10 gün kala her zaman ki gibi gögüslerim çok şişti ve regl olmam gereken gün 3 marttı ama gögüslerim çok agrıyor diye umursamıyordum ve 3 mart sabahı gögüs agrım kesildi bekledim regl olmayı dğn de olmayınca test yaptım hemde markete gittim geldim öglen (ilk idrarla degil) çok savırsız biriyim su falan içtim çişim gelsin diye yaptım çıktı aynı saniye