YilmazAilesi Merhabalar yakın zamanda Allah’ın izni ile ikizlerimizi kucağimiza alacağiz . Yusuf Alp & Yiğit Efe diye düşünüyoruz Sizce nasıl :)
KLORAKHANIM YilmazAilesi Kızım 23 aylık olacak Alice Eira Yi daha dün ögrendim bilmiyorum 🥲 İkizok güzeldir eminim 🥲 isimleri çok uyumlu bayıldım saglıkla alın kucagınıza
Abilikardesli YilmazAilesi Yusuf Ege & Yiğit Efe de olabilir miş 🥰 sağlıkla doğsunlar Oğlum Ahmet (4 yaşında)🩵 Kızım Alya (27 haftalık)🩷
Cananokur 21 haftalık cinsiyetimiz de bi değişim olmazsa Poyraz Ege olucak inşallah 💙 Sağlıkla Gelsinler 🙏🏻
Raziyee Benimde ikizlerim oldu abisi koydu adlarını biri Yağız diğeri Kağan ekleme yapmadık sade yiğit ve Yusuf daha güzel sanki sizin içinde
Aykut YilmazAilesi ilk oğlum 5, buçuk yaşında ismi Alp ikinci de oğlum 36 haftalık olduk nasip olursa isminide Göktuğ koyacağım