Beyazmelekkk Kızlar yarın sezeryan var planlı ikinci sezeryan olacak 39+0 da. Ama bende vakit bulamadım ağda için gitmeye bugün sizce ağda ya gitsem mi yoksa evde jiletle mi halledeyim. Tereddüt ettiğim şey doğumu Tetikler mi diye son gün ağda olması?
AnayimBenAna_ Beyazmelekkk jilet hemen çıkar lohusalıkta rahatsız olursun. Eldivenle denesen ayna koyup. Ağdayı bilemedim haftanda ileri
DogaMom Beyazmelekkk ben bir şey olacağını düşünmüyorum ama doktorunuza sormanızda fayda var tabi ezbere konuşmamak gerek. Jiletle falan sonrasında rahatsız olabilirsiniz ameliyattan sonra bir süre ağdaya gidemeyebilirsiniz.