Tomriscvn adetin 2 ya da 3.günü gidiyorsunuz kan tahlili vs istiyorlar 21.günü tekrar gidiyorsunuz yine kan ve smear testi istiyorlar eşinizden sperm testi istiyorlar sonra adetin ilk günü gidip hsg için randevu alıyorsunuz bittiği gün gidip her ihtimale karşı beta hcg testi yaptırıp ilaç yazdırıp bir sonraki gün hsg cektiriyorsunuz doktor tahlil sonuçlarına vs bakıp sizin için uygun olan gebelik tedavisine başlıyor kabaca bu şekilde ilerliyor gidince zaten yönlendirme için bir kağıt veriyorlar aşama aşama hepsi yazıyor orda