Kızlar 5 yıllık evliyim çift taraflı çikolata kistlerinden dolayı ilk 2 yıl hamile kalamadım. Doktorlar olmaz tüp bebek dedi önce aşılama yaptım tutmadı sonra tüp bebek yolculuğuna başladım. İlk transferim başarıyla sonuçlansada 7.haftada gelişimi durması sebebiyle kürtaj oldum. Benim belkide yaşadığım en kötü günlerdi onca çaba iğne ilaç uğraş sonu hüsran. Aradan 8 ay geçti ikinci transferimi gerçekleştirdim tuttu çok şükür şu an 1 yaşında oğlum var. Ben tüm doktorlarların tedavisiz olmaz hamile kalamazsın dediği için doğumdan sonra da korunmadım hiç zaten evlendiğimden beride korunmuyorum ve sürpriz 7 haftalık kendiliğinden hamile kaldım. Sanırım stresim bitti bu konuda düşünmeyi bıraktım ve oldu. Rabbim çok büyük annelerimize anne olmak isteyenlere umut olur diye yazıyorum. Allah çok büyük ol derse her şey mümkün.❤️