12 3 gebeliğim daha önce de böyle oldum çok hafif minik bir kan pıhtısı şekilden lekem geldi doktora gittiğimde riskim olmadığını kanama alanı vs olmadığını söyledi. Şuan aynısı oldu endişe ediyorum doktora gitmeli miyim yine ? Bebekler bazen yerini temizler diyorlar böyle ufak gelen şeylerde doğru mu