Arkadaşlar merhaba, ben dün akşam iftara anadolu yakasından avrupa yakasına gittim, kendi aracımla gittim ancak arnavut kaldırımı yollar biraz salladı yavaş gitsekte.. 15 haftalık hamileyim, iftardan sonra hava çok soğuktu çıkınca oldukça üşüdüm hatta karnım kasıldı biraz kastım o kadar üşüdüm, sonrasında biraz 20 30 dakika kadar yürüdük ve arabaya geri binip döndük..
Birşey olmuşmudur bebeğe diye çok endişeleniyorum, güleceksiniz belki ama önceden ilk 3 aylık dönemde kayıplarım olduğu için bunda çok endişeliyim.. Birde genelde hep yattım 12 haftaya kadar, ilk defa bu şekilde yürüdüm ve uzun yol gittim :/