Kendimi çok kötü hissediyorum bol suda içiyorum sağlıklı beslenmeye de çalışıyorum ama hem suyumuz az hem geriden geliyoruz çok üzülüyorum doktor yatış verdi aslında ama evde kendime daha iyi
Bakarım diyorsan evde de kalabilirsin dedi ben evde kalmayı tercih ettim onun içinde kendimi kötü hissediyorum dua edin nolur sağ Salim kucağıma alayım daha 32+5 haftalığız ama gerideyiz de nolur dua edin böyle olunca çok kötü hissediyorum kendimi iyi bakamıyorum ona