Kızlar 6+2 haftalığız bugün hastaneye gittim doktor et,tavuk gibi şeylere çıplak elle dokunmayacaksın dedi evde evcil hayvan varsa sahiplendirmen lazım dedi ama benim bi köpeğim var evlat gibi bana onunla uyurum onunla uyanırım ben şimdi onu nasıl sahiplendirecem asla kimseye veremem onu ölürüm herhalde ne olur bana bir fikir verin ne yapmam lazım