EsmanurTorun bende 21. Hafta civarı yaşamaya başlamıştım önceleri tek taraflı olarak toplanıyordu karnım yamuluyordu sonra bunların kasılma olduğunu öğrendim tabii benim kız kanala baskı yapıyormuş o yüzden oluyormuş. Magnezyum başladık ama haftam ilerledikçe artmaya özellikle tüm karnımda olmaya başladı. Doktorum tek taraflı toplanmalardan çok korkma ama yine de magnezyum yeterli olur demişti sonra tabii benimkiler tüm karında olmaya başlayınca hem magnezyumu arttırdık hem de sabah akşam progestan kullanıyorum. Endişelenmeyin ama ihmal de etmeyin doktorunuza durumu söyleyin. Doktorum 30. Haftalardan sonra daha normal olduğunu söyledi bu durumun