Fatmaacylnn mucizegebee yok iyi yapmışsınız zaten anca yetiyor ama patikli olması biraz sıkıntı olabilir hemen büyüdükleri için sığmıyorlar patiksiz olması daha iyi olurdu birazının💕
gezentianne mucizegebee Bence 10 tane çok🙈 Alt değiştirirken zıbın bazen zor oluyor alt üst patiksiz de alın değiştirme imkanınız varsa🥰
Liddle_mom mucizegebee bilemedim bende mayısta doğum yapıcam ama 10 uzun kollu tulum çok gibi geldi 5 yeterli ben öyle yaptım
mucizegebee @Fatmaacylnn ayrı yeten uzun kollu ince patiksiz de aldım ama patikliler birden çok gözüktü gözüme 🙃
Fatmaacylnn mucizegebee o zaman imkanınız varsa patiklileri değiştirin bence tulum olması çok iyi oluyor ama patikli iyi olmuyor 🥰
mucizegebee @gezentianne 2 tanesi patikli alt üst takım olarak eve gelince birden çok gözüktü gözüme hoşuma gitti aldım fark etmedim bu kadar aldığımı değiştirme imkanım da yok il dışından aldık hepsini 🫢
mucizegebee @Fatmaacylnn il dışından gidip aldık hepsini değiştirme imkanım yok ah cahilliğime geldi🥺
Fatmaacylnn mucizegebee neyse üzülmeyin başka birilerine daha sonra hediye edebilirsiniz 🥰 ya da giydirebildiğiniz kadar giydirin 💕
Fatmaacylnn mucizegebee benim bebiş ocakta doğduğu için buna bişey diyemiyorum ama ben çok fazla aldım kışın hemen kurumadığı için bide makine hemen dolmuyor maalesef ama 5 - 10 arası yeterli gibi bence 🥰