Ala_ benim de 26 haftalık bir erken doğumum var. Rahim ağzı genişliği olduğu için bu gebeliğimde 12 haftalıkken dikiş atıldı rahim ağzıma. Gebeliğin başından beri progestan fitil sabah akşam, hafta da iki gün progestan iğne kullanıyorum normalde araştırmada takipliyim ama devlette tecrübesine güvendiğim bir doktora muayene ye gittim geçen hafta oda senin durumunda olanlara mutalaka endol kapsul öneriyorum dedi gğnde üç kere kullanman gerekiyor ağrının olmaması gerekiyor dedi bende tereddüt ettiö açıkcası sizin gibi araştırınca gördüm Endol suyunu azaltıyor falan diye. Yani sonuçta sıkıntılı bişey olsa bize bu ilacı verende doktor yani. Ben yine de kendi doktoruma sorup kullanayım dedim şimdilik günde bir kullanıyorum baya faydası oluyor ağrılara rahatladım sadece hapı atınca bir saat sonra sersemlik yapıyor onun dışında bir yan etkisini görmedim şuana kadar