Kızlar ben geçen hafta 24 şubatta doktor kontrolüne gittiğimde 8+6 haftalıktı bebeğim. Kalp atışınıda duyduk bir sıkıntı olduğunu söylemedi. Tiroid ilacı [kullanıyorum. Yaşım 31 ikinci bebeğim nasipse. Yeşil alan açtığını perinatolojiden randevu al dedi. 10 küsür haftanın içinde olacağım cuma gününe randevu aldım perinatolojiden. Sizce neden yönlendirmiştir.