Arhez20 2 gün önce peçeteye toz pembe renkte leke geldi bir daha da gelen yok şuan adetime 3 gün var test yaptım negatif böyle olup pozitif gören var mı daha sonra bir de yerleşme kanaması nasıl oluyor
1202 Arhez20 ben 28i yawadim ilk once toz pembe silindigimde peceteye geldi daha sonra kahve rengiye dondu leke weklinde 1i gecesi de bitti hayir hic agrim falan olmadi dun akwam nest yaptim neqativ
1202 Arhez20 inwAllah yerlewme yawamiwizdir burda okuyorum ama cogu kiwi yerlewme yawarken ogrenmiw testle bizde neden cikmiyor anlamiw degilim bat 6, 7 bakalim nolucak