Dfnsyn Bolca yürümeni öneririm. Ben ilk 10 gün bol sıvı ile beslendim komposto corba, corba yanında bir dilim ekmek bağırsaklar daha rahat etsin gaz sıkışması yasamiyim diye. Su en az 3 litre içmeye çalış. Onun dışında yaşayıp göreceksin gerisini 🌸 Hayırlı doğumlar diliyorum, en büyük yapman gereken kafanda boş konuşanlar mutlaka olacaktır lutfen kimseyi dinleme takma 🌸