Deleted33000 Kızlar bu hamilelikte bu duyguyu çok yaşıyorum bazı günler herşeye ağlıyorum durduk yere kimler benim gibi gelin beraber ağlayalım 😭😭😭
Deleted33000 Deleted33000 en son hangi saçma şeye agladiniz ben enerjik bı şarkının klibine ağlamıştım bide kardeşlerime konusurken istemsizce ağlıyorum hepsi uzaktalar özledim galiba
redflowers Deleted33000 ✋🏻😞😞 herşeye ağlıyorum ve herseyi çok büyütüyorum gibi kıskançlık tavan yapmış durumda bende kendimi yanlız hissediyorum sanki beni kimse sevmiyor bebeğimi sevmiyor 😞😞😞
Mervis61 Deleted33000 bu ben 😀bi kere yalnızdım evde ve evi süpürüyordum sakin sakin . Sonra süpürgeyi attım bi anda ve oturup ağlamaya başlamıştım ama neye ağladığımı bilmiyorum. Hamileliğin ilk zamanlarıydı 😅şimdi 38 haftadayım hala aynı ya daha dün instada gördüğüm videoya ağladım çok saçma
ddefnos Deleted33000 aşkı memnu izlerken Bülent Bihtere madem gidecektin neden anne dedirttin o zaman dedi diye ağladım en son normalde dalga gececegim durumlarda ağlıyorum😅
Deleted33000 redflowers kimse sevmezse ben severim bebeği de seni da bacimsu bende eşimi çok saldım kiskanmiyorum eskisi kadar neden bilmem
Meral_63 redflowers bende öyleyim eşime gece 3 te beni seviyormusun dedim seviyorum dedi inanıyorum dedim 😅 yemin eti adam ağlıyorum bide
Deleted33000 Mervis61 oluyo öyle ya ama supururken ağlamak daha güzel oluyor kafamda kendi kendime tartışıp ağlıyorum
Minikmucizem12 Ay bugün herkeste bişey var heralde bende dün geceden berı çok duygusalım 🥹 gece dizi islerken hüngür hüngür ağladım duygusal bişey yoktu aslında.. sabah kalktım gene öyleyim herşeye ağlayasım var napcaz 🥹🥹🥹
Deleted33000 Minikmucizem12 aglicaz yapcak bişey yok bugün daha doğuma çok olmasına rağmen yaz temizliğini nasıl yapcam diye gözlerim doluyor ama tutuyorum kendimi ne zamana kadar tutarım bilmem
Nur0405 @Deleted33000 ben de öyleyim🥲 daha bu sabah hastayım diye eşimi işe giderken öpemeyeceğim için ağladım hüngür hüngür hemde.. ben de onunla beraber geldim yoksa muhtemelen tüm gün bunu düşünür ağlardım 🥺
Meral_63 Deleted33000 eşim den gece 12 kalpli balon istedim gece gece nerden alim dedi oturtup ağladım sabah aldı neşem yerine geldi 🫣😁
redflowers Meral_63 bende o değilde şey var sanki beni sevmiyor ben tek başıma büyütürüm kızımı falan hayal kuruyorum gece yatarken 😂😂😂 alışverişe daha başlamadım mesela içimden diyorum sevmiyo bizi bak düşünmüyor halbuki hadi desem başlıcaz alışverişe 😂😂😂 çok güzel hayaller kuruyoruz hormonlarımız sağolsn😂
Meral_63 redflowers ayni ben ya 😅 çocuğum annesine bana benzesin diyorum babana benzeme diyorum 😅 üzülüyorum kocama
redflowers Meral_63 Allah eşlerimize sabır versin bazen çekilmez oluyoruz galiba 😂 bak Buda ağlamak için bir sebeb😂😂😂