Tulayy1 Hanımlar doğumda hemşireye bebeğin ilk kıyafetini nasl birşey verdiniz normal bir takım mı yoksa isimli takımlardan mı giydirttiniz ilkte
aynehir_61 Tulayy1 ben ilk çocuğumda isimli vermiştim ama bu sefer normal bir takım vereceğim isimliyi fotoğraf için kullanacağım daha mantıklı
AnayimBenAna_ Tulayy1 5 li takım koydum ama bu hafta konuşucam doğum anında çekim olucaksa isimli tulumunu veririm
Deleted33000 Tulayy1 ben iki doğumda da normal bı takım vermiştim ne olur ne olmaz kirlenir diye sonra odaya geçip kendime geldikten sonra değiştirmiştim nasip olursa bu doğumda da hem normal hastane çıkışı aldım hemde isimli tulum yaptırdım normali hemşireye veririm sonra isimli olanı giydiririm diye düşünüyorum
History5 Tulayy1 Normal vermiştim düz bişey vermiştim yine hastane cikisiydi kendimi iyi hissedince hemen diğer hastane çıkışını giydirdim üstüne
asli_13 Kitikateden normal beşli hastane çıkışı koydum vermek için, sezaryenden sonra ertesi gün fotoğraf için isimli tulumu kullanacağım
Tulayy1 Bende fotoğraf çekinmek için isimliyi sonraya mı bıraksam diye düşünüyorum bide kendi dermanım olurmu orda eve geçince mı fotograf çektirmek daha mantıklı tam bilemedim
kalocwom Tulayy1 İsimli takımı doğumdan bir gün sonra fotoğraf çekimi yaptıracaksanız o zaman kullanın derim. İlkte hemşireye vermek için düz beyaz çok hareketli olmayan bir takım verebilirsiniz
Wwish İslamiyet’e göre beyaz, desensiz takım giydirmek önerildiği için ben valize beyaz takım koydum. Yedek kıyafetleri desenli, renkli olan da var
Girlmama Tulayy1 ikiside değil normal takım koymuştum ama fotoğraf çekimi eklenince çok tatlı bir tulum gördüm onu alıcam sanırım çünkü bebeğin üstünü giydiririken falan çekiyorlar bu yüzden normal bir takım olmasın dedim 9 gün sonra da doğumum her şeyi son dkya kalan o kişi
Girlmama Deleted33000 Bende tavşanlı isimli alacaktım ama zamanım kısıtlı erken de gelebilir bu çok hoşuma gitti bugün bir daha göz atıp sipariş vericem benim pijamamın kolları da dantelli falan güzel olur dedim
Deleted33000 Girlmama ayy kız bebek belli ki geliyor çok güzelmiş buda benim erkek olduğu için böyle şeyleri alamadım canım sağlıkla gelsin minikler
keyfimin-kahyasi-misin Tulayy1 Ben ilk veridgim kiyafeti hemen sorna degistirmistim kan olmuştu azda olsa bunda Da İlkte veridgim takımı vermeyi düşünüyorum abisiyle aynı Fjjd
1Atlas_dunyam Tulayy1 10 hastane takimi almistim 1 takim verdim zihin şapkası eldiveni takimi çorap battaniye bez bunları koydum zaten eksik varsa onlar söylüyor
deletedmom43191 Tulayy1 normal kıyafet ver çünkü ilk verilen hemen kan oluyor isimli giydirme yani ondan sonra ise ebeye 1 bez 1 zibjn 1 alt üst takım 1 şapka 1 eldiven 1 battaniye vermen yeterli 😇😇
Smiles Tulayy1 ilk normal takım giydirmiştim kirleniyo çünki sonra teste falan götürüyorlar kulak için testten gelince annem değişti üstünü öyle fotoğraf çekmiştim
Girlmama Deleted33000 evett bi tane daha model var çiçek dantelli taşlı böyle değişik hoş duruyor ikisinden birini alıcam erkek bebişte gerçekten kıyafet kısıtlı eşim yandı bana yeyiştiremiyordu kıyafet şimdi kızım çıktı 🤣 amin canım hepimizinki sağlıkla gelsin