Eda42_ inşallah canım benim amin amin.
Fuat hoca da aslında gerçekten çok iyi bir doktor ve asla paragöz değil, sürekli devlet hastanesine yönlendirir kan sonucu veya başka bir şey için ama neticede tamamen özelde olduğu için bir müddet sonrasında tabi her muayene için ücret ödemek durumunda kalacaktım, o yüzden bu süreci ilk ali acarla yöneteyim gebelik olursa Fuat hocaya geçelim dedik eşimle.
istersen sende git bir görün durumu anlat, çok ilgileniyor. ben regl olduğumda bile alttan muayene 10 dk. muayene etmişti beni düşün