Başından beri normal doğumu istiyordum ( ilk gebeliğim olduğu için de çok sancılı bi süreç olduğun dan bi haberdim 😀 )
Bol bol hareketlerimi yapıyordum zaten normal doğuma hazırlık olsun diye, squat çömelme pilates topunda pelvik bölgesini esneyen hareketler vs.
38+6 haftamda ikindi vakti nişanım geldi, doğumun yaklaştığını anladım.
Gece 2 gibi sancılar başladı. Gerçekten de doğum sancısını anlıyormuş insan assssla yalancı sancılara benzemiyordu.
Sancı geldiği an belden aşağısı hareket dahi ettiremez hale geliyordum
03.30gibi hastanete gittik ama ben duramıyorum sancılar şiddetleniyor git gide. 3 cm açıklık varmış.
Sancılarım dozu arttıkça bende de çığlık kıyamet kopuyordu. Sadece ılık duş biraz iyi geliyordu.
Beni sezeryana alın diye yalvarıp ortalığı ayağa kaldırıyordum ama bebeğin gelişi çok iyi ve açılman çok hızlı herşey yolunda diyip iki dakika da bir beni normal doğuma ikna ediyorlardı hemşire ekibi 😀
Gerçekten zordu ama en son 8.32 de oğlum geldi kollarıma
Açılmam çok hızlı ilerledi toplamda neredeyse 5 saat sancı çekmiş oldum, ama dedikleri gibi de bebek doğunca geçiyor hepsi.
Kolay değildi ama hamd olsun Rabbim becertti