Kızlarım merhaba, daha önce bilenleriniz olabilir bu ay pcos olduğumu öğrendim ve 26 gün regl gecikmesi yaşamıştım gebelik zannedip negatif sonuç aldık. 28 Şubatta başlayıp 4 gün devam eden kahverengi lekelenmem oldu. Ama günde 1 kez şeklinde yok denecek kadar az. Dün ve bugünde afedersiniz pembe kanamaya döndü ama yine yoğun değil. Ben ilk defa lekelenme durumu yaşadığım için kestiremiyorum bugün reglimin 6. Günü mü demeliyim, yoksa lekelenme regl gününden sayılmamalı mı. Ovulasyon testine başlayacaktım bu ay, fakat arada 1 gün ne lekelenme ne kanama olmadı. Ben kesildi diye düşündüm ertesi gün yine aynı şeyi yaşadım. Boş yere ovulasyon kullanmak istemiyorum. Yaşayan var mı bu durumu aramızda, yarın son gün mü diyeyim yoksa 2-3 gün daha yapmadan beklemeli miyim🥹🧡