Imasleeper Tüm çeyizimi karacadan dizdim ne mutfak ürünlerinden nede nevresim takımlarından memnun kaldım.nevresim takımlsrının rengi ilk yıkamada soldu,yemek takımımın tabakları ilk yıkamada çatlak çatlak oldu.Memnun kalan var mı bilmem de ben hiç memnun kalmadım söylemek istedim.