Kızlar 2 aylık bebişim var gece beslenmelerini nasıl yapıyorsunuz ya da kaç kere emiyor gece bizimki çok fazla emmiyor 12 de emziriyorum yatırıyorum bir de 3 4 arası yeniden ben uyandırıyorum sabaha karşı 7 gibi kendi uyanıp emmek istiyor yeterli mi sizce aynı dönem bebeği olanlar varmııı?