Merhaba, bizim ilk bebeğimiz şu anda 27.haftadayım. Eşim de ben de çok kız istiyorduk, cinsiyet partisi gibi bir şey yaptık kendi aramızda ve erkek çıkınca ben yüzümü ekşitmişim, videoda kendimi görünce çok kötü hissettim ve suçladım. Sonradan düşününce kız takıntısının saçma olduğunu anladım. Şu anda oğlum benim için her şeyim, onu çok seviyorum ve sahipleniyorum. Erkekler annelerine daha düşkün olur diyorlar, onunla geçireceğim zaman için heyecanlıyım. Her şeyden önce hayırlı ve sağlıklı olmasını dilemeliyiz 🙏🏼 Böyle hissettiğiniz için kendinizi suçlamayın bence