Dün kontrole gittim 37+2 ydik. Bebeğim makat tersti 36+2 de baş aşağı pozisyon aldı. Dün kontrolde de karnımın düşmüş olduğunu söyledi doktor başını görebilmek için vajınama krem sürüp baktı. O kadar aşağı inmiş ama kanala henüz girmemiş bir kaç güne girer muhtemelen dedi. 3200 50 cm bu arada.Aşagı inanılmaz baskı yapıyor kafasını çevirip ettiğinde vajınamda hissediyorum ağrı yapıyor. Kanala girmesi için ne yapabilirim hurma ananas okudum onlardan tüketsem ve sandalyeden destek alıp squat yapsam faydası olur mu acaba