Bence kumaşı çok kötü. Demir kısımları da dayanıklı değil. Artı olarak hep okuduğum yorum alt kısmında plastik ve demirin birleşim yerinde zamanla kendiliğinden çıkma oluyor ve benimde başıma geldi maalesef. 9 aylık bebeğim sadece onda uykuya daldığı için mecburen kullanıyorum.