Fatma033 Arkadaslar kızım doğdu Allah’a şükür genel saglık durumu iyi bende şeker oldugundan ve rrken doğdugundan inleme olustu bebekte küveze aldılar ne kadar yatacak bilmiyorum dua edermisiniz bebeğime böyle olanlar var mı ne kadar yatırdılar küvezde 😞🥺
seyma0661 Fatma033 çok geçmiş olsun bende de gebelik şekeri var ve doğumum haftaya :( sizin normal şeker miydi gebelik şekeri miydi? Bir de dikkat ediyor muydunuz ben bu aralar hiç dikkat edemiyorum ya
Fatma033 seyma0661 normalde de şeker hastasıydım ben gayette cok dikkat ediyodum ona ragmen yükselmeler düşmeler oluyodu lütfen dikkat edin sizde
seyma0661 Fatma033 doktorum şeker bebeğini etkilemiyor demişti sanırım gelişimi ve suyundan dolayı böyle dedi. Öyle diyince bende biraz saldım :( insallah sağlıkla kavuşurum bende. Sizde en kısa sürede yanınıza alırsınız insallahhh