Dedekurt Şuan 18.haftadayım ve kilom çok fazla. Acaba ileriki haftalarda bebeği hissedebilir miyim şuan hissetmiyorum? Tecrübesi olan var mı?? 😍😍💜
Sivassli58 Dedekurt elbette hissedersiniz ama biraz gec olabilir hatta bu ultrason ya da detaylı ultrason görüntünüzü bile etkileyebilir hamilelik boyunca fazla kilo almaktan kaçının
DogaMom Dedekurt önceki gebeliğimde 110 kilo civarındaydım 21-22 haftada minik minik hissetmeye başlamıştım. Kilolu kişilerde 24-25 hafta da bile hissedilebilyor.
Dedekurt Sivassli58 Sürecin en başından beri diyetisyenle ilerliyorum inşallah güzel şekilde tamamlanır şuanlık ultrasonda hiç sıkıntı yaşamadım 🥰🥰
Dedekurt DogaMom Daha dün ultrasonda tekmeler attığı vs belli oluyordu ama hissetmiyorum hiç maalesef çok heyecanlıyım inşallah o günlerde gelir 🥲🥲🤲🏻
DogaMom Dedekurt bir gün elbette hissedeceksiniz 🥰 önemli olan bebeklerin sağlığı ilk gebeliklerde biraz daha geç hissediliyor ki daha zayıf insanlar bile 20 den sonra hissedebiliyor