Purpleonion Prenseslerim_ ben boyamadım doktorum asla önermedi organik boyalarda dahil hatta emzirirken de pek önermem dedi emzirdiğim için hala boyatmadım
leosmom Prenseslerim_ Benim doktorum da doğuma kadar organik boyalar dahil önermedi, aylardır beyaz saçlarıma bakmaktan yoruldum ama mecburen boyayamadım, doğumu bekliyorum 🤷🏻♀️
canimyavrum_ Prenseslerim_ Benim doktorum 3.aydan sonra mi ne boyayabilirsin dedi cocuk icin endiselendim 36.haftadayim artik boyatmak istiyorum organik boya aldim bakalim tekrar sorucam doktorumada
nurozal Ben doktoruma sordum kanıtlanmış bilimsel bir bilgi olmadığını kararı bana bıraktığını söyledi organik amonyaksız boyaları öneririm dedi 6. aya doğru boyattım ben normal boyayla ve saç derime değdirmemelerini istedim özen gösterdiler
Deryakaya1802 Prenseslerim_ ilk 3 aydan sonra sorun olmaz demişti doktorum.amonyaksız boyayla boyamıştım 5 aylıkken sanırım doğuma gideceğim zaman tekrar boyamayı düşünüyorum aşırı beyazım var çünkü. Doktorunuza danışın 🤗