Yesimmmmi İyi geceler hanımlar ben test yaptım silik cizgi cıktı ama belli oluyor yanı baya baya hamilemiyim
Loveis Yesimmmmi sabah erken saatte sağlık ocağına gidip kan ver yada bi hastanede. Başka türlü net bilgiyi alamazsın.
Wceylanx Olabilir canm kan ver daha net çıkar bendede çok silik çıkmıştı hatta eşim çevrem inanmıyordu gösterirince inşallah vardır seninde gecikmen oldumu
Yesimmmmi KumpirsMom ☺️yarın kan vercem umarım hamileyimdir bir düşüğüm olmuştu psikoloji olarakta çokmüştüm umarım bunu sağlıkla kuçağıma almak nasip olur
Busranur_mnts Brnim daha silikti ilk yaptığım testte ka da çıktı sonra 5 haftalık takvime göre sabah kan verin sonucu da haber verin merak ettim hayırlı olsun🤭