ballilokmam Merhaba, ben 13 pro max kullaniyorum 16yi bilmiyorum esimle birlikte almisytik o da pro almisti ben 3627181818 kez dusurdum telefonumu cunku cok buyuk hee evet saglam cok sukur ama cebe sigmiyor, esim ancak 2 kez dusurmustur kac senedir kullaniyoruz, kucuk cantada dert elimde tutarken o kadar cok elimden kaydi ki, sarj olarakta uzun giderken birden bataryasi tukeniverdi. Bir daha telefon alsam yine alir miyim pro max bilmiyorum.