zhrnrkck Bebeğim 37.haftaya kadar baş aşağı pozisyondaydı ama 37den sonra ters döndü şuan bazen makat geliş oluyor bazen de yan duruyor. 39a girmek üzereyim, Sizce bu zamandan sonrada döner mi? Hangi egzersizlerle döner? Neler yapmalıyım…
1kizanneadayi zhrnrkck 39+1 deyim benim bebeğim 32. haftada doğum pozisyonu almıştı halen de aynı. İlk gebeliğim. Bazı hareketli bebekler sık sık yer değiştiriyor.
zhrnrkck 1kizanneadayi sağlıcakla kucağınıza kucağımıza almak nasip olsun inşaallah, benimde ilk gebeliğim 37ye kadar kendimi normal doğuma hazırlayıp şuan ters olduğu için sezaryen ihtimali psikolojimi biraz ters etkiledi açıkçası sürekli egzersiz yapıyorum ama çok da hareket etmiyor gibi aynı pozisyonlarda duruyor
1kizanneadayi zhrnrkck benim de 32den bu yana hep baş aşağı değildi genelde başının nerede olduğunu hıçkırığından anlıyordum. Bazen tam karnımda oluyordu hıçkırık bazen göbeğimin altlarında oluyordu ama 2-3 haftadır hiç dönmedi maşallah. Haklısınız ben bile düşüyorum inşallah dönmez durduğu yerde durur diyorum. Ama doğum anında bile doğumun başlama etkisi ile bebek baş aşağı pozisyon alıveriyor diyorlar sonuçta bu uzun süren bir gelişme değil saniyeler dakikalar içinde de yapabilir. Allah gönlünüze göre kolaylıklar içinde doğum nasip etsin inşallah bizlere tüm bebek bekleyen anne adaylarına 🌸💖
zhrnrkck 1kizanneadayi amin 🤲🏻 38+5teyim bende şuanda 40a kadar dönmez ise sezaryen planı yaparız dedi doktorum çünkü 40tan sonrada beklemek tehlikeliymiş ben bekleyebildiğimiz kadar beklemek istiyorum sancım vs gelse de şöyle dönse diye hayal ediyorum dua ediyorum